جزییات خبر

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران:

جنگ ‌اقتصادی امروز تداوم جنگ‌ هشت سال دفاع مقدس است

جنگ ‌اقتصادی امروز تداوم جنگ‌ هشت سال دفاع مقدس است
(پنج شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲) ۲۳:۲۰

معاون وزیر نفت در امور گاز در نشست مشترک با مدیران عامل شرکت های پالایش گاز کشور گفت: جنگ‌اقتصادی امروز به مراتب پیچیده تر از جنگ تحمیلی است و صنعت گاز کشور در خط مقدم این نبرد قرار دارد.

به گزارش خبرنگار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ مجید چگنی، در ابتدای این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تبریک به مناسبت روز سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر بیان کرد: موفقیت، عزت و سرافرازی، ماندگاری و پیروزی کشور عزیزمان در میادین مختلف در سال های اخیر در سایه ایمان به خداوند متعال و ایستادگی در راه ایمان به ثمر نشسته و اکنون مدیران و کارکنان این صنعت بزرگ کشور محکم و استوار در مسیر تعالی و شکوفایی قدم برمی دارند .

چگنی در این نشست اظهار داشت: امروز صنعت نفت و گاز کشور در صحنه ی اصلی جنگ اقتصادی قرار دارد و این جنگ اقتصادی تداوم جنگ هشت سال دفاع مقدس است، مدیران و کارکنان این مجموعه بزرگ تمام قد با انجام اقدامات شاخص و نوآورانه در مقابل مشکلات و سختی ها ایستاده اند.

معاون وزیر نفت در امور گاز تصریح کرد: مدیرانی که با تفکرات انقلابی و اقدامات جهادی، به صورت شبانه روزی در جهت پیشبرد اهداف والای کشور و رونق اقتصادی کشور پای کار ایستاده اند شایسته تقدیر و ستایش هستند، در سال جاری نیز با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال" مهار تورم و رشد تولید" برای ثبت بهترین دستاوردها در صنعت گاز کشور پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.

عملکرد بی نظیر مدیران و کارکنان در زمستان سال گذشته ماندگار شد

در ادامه ی این نشست احمد زمانی، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز گفت: عملکرد شاخص و بی نظیر مدیران و کارکنان پالایشگاه های گاز کشور در زمستان سال قبل ستودنی بود و ثابت کرده اند با اقدامات شاخص و نوآور می توان از روزهای سخت عبور کرد.

زمانی با اشاره به مسائل مهم پالایشگاه های کشور در سال جاری تصریح کرد: پروژه های کاهش مشعل سوزی، عملیات تعمیرات اساسی، انجام اقدامات نوآورانه و روزآمد از مسائل مهم و کلیدی سال جاری در پالایشگاه های گاز کشور می باشد.

وی بر همین اساس ادامه داد: امید داریم با همفکری و خرد جمعی بتوانیم در این حوزه های مهم بهترین دستاورد و عملکرد را داشته باشیم.


مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ادامه داد: برنامه ریزی دقیق و منظم در جهت انجام عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه ها در ماه های اخیر با توجه به اهداف کلان وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران مبنی بر حفظ پایداری و تولید حداکثری و به منظور حفظ نیاز داخلی و صادرات گاز و محصولات جانبی با موفقیت در حال انجام است.

در ادامه ی این نشست مشترک، مدیران عامل شرکت های مجتمع گاز پارس جنوبی، فجر جم، پارسیان، هاشمی نژاد، سرخون و قشم، ایلام به ترتیب به بیان مساعل و مشکلات مهم تولیدی، تعمیراتی و منابع انسانی پرداختند.


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

(پنج شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲) ۲۳:۲۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید